Potrzebujesz pomocy?
+48 52 585 11 33

Odpowiednie oświetlenie wpływa na nastrój klienta i w połączeniu z zapachem oraz przemyślaną ekspozycją towarów, potrafi zdziałać cuda. Za pomocą oświetlenia można „prowadzić” klienta po sklepie, sprawić, że poczuje się pewniej, a oglądane towary wydadzą mu się bardziej atrakcyjne. Już dawno bowiem przestało chodzić o to, by klient je po prostu dostrzegł. Oświetlenie w sklepach pozwala jedno ukryć, inne pokazać, a jeszcze inne uczynić bardziej luksusowym. Odpowiednie oświetlenie ma niebagatelny wpływ na budowanie atmosfery otoczenia, nasze samopoczucie, a także bazując na jego właściwościach można optycznie modelować obraz oświetlanych przedmiotów. To, jakie oświetlenie zostanie dobrane w sklepach jako miejscach publicznych jest uwarunkowane nie tylko względami sprzedażowymi, ale także wysokimi standardami bezpieczeństwa regulowanymi przez stosowne normy. Również ważne jest indywidualne wykonanie projektu oświetleniowego do konkretnej powierzchni. Wdrożenie elastycznych systemów oświetleniowych pozwala na jego dopasowanie do cyklów sprzedażowych, a także możliwość regulacji oświetlenia dowolnie względem reorganizacji ekspozycji w przestrzeni usługowej. W sztucznym świetle towar może wydać się bardziej atrakcyjny niż w świetle dziennym, może też wyglądać lepiej niż u konkurencji. Oświetlenie sklepowe z grubsza dzieli się na oświetlenie główne, dekoracyjne i akcentujące. Wielkopowierzchniowe sklepy muszą stosować oświetlenie, które oprócz atrakcyjnego wyglądu będzie ekonomiczne i bezpieczne nie tylko dla klienta czy pracownika, ale i dla samego produktu. Oświetlenie ogólne mogą stanowić lampy luminescencyjne zawieszone ok.4 metrów nad podłogą. Konkretne strefy wymagają jednak dodatkowego oświetlenia, które gwarantuje idealne przeniesienie kolorów – sprawdzają się tu lampy halogenowe. Do takich stref należą z pewnością stoiska z warzywami i owocami, a także dział z kosmetykami i odzieżą, bo na nich kolor produktu jest kluczowy przy podejmowaniu decyzji zakupowej. Trzeba pamiętać, że niektóre produkty są światłoczułe. Specjalnymi prawami rządzą się też stoiska z pieczywem – tu ciepłe światło ma podkreślać złocisty kolor wypieków. Na stoiskach z mrożonkami zaleca się oświetlenie LED, odpowiednie w miejscach z niską temperaturą.

Nasi partnerzy
Bolarus
Byfal
Cebea
Cold
D&K technology
EDESA
ES System K
Igloo
Kolecki
MA-GA
Mawi
NOVITUS
Ohaus
PLASTMET
POLKARS
RAPA
Stalgast
CWS

Nasza oferta obejmuje kompleksowe wyposażenie sklepów i gastronomii. W ofercie naszej znajdą Państwo wszystko co jest niezbedne do otworzenia sklepu czy punktu gastronomicznego. Proponujemy urządzenia pochodzące wyłącznie od uznanych, cenionych producentów, co gwarantuje długą i niezawodną pracę, nawet w trudnych warunkach. Stale poszerzamy także nasz asortyment.

Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży zapewniamy również fachową pomoc. Z przyjemnością odpowiemy na wszelkie pytania.

Kontakt z nami

CWS Agnieszka Owczarska,
Justyna Kozłowicz s.c.

ul. Graniczna 6/3
85-201 Bydgoszcz

+48 52 585 11 33

Tomek

+48 500 168 681

Justyna

+48 504 224 024

Agnieszka

+48 504 223 456