System prowadzenia klienta -
System prowadzenia klienta jako gwarancja bezpieczeństwa i funkcjonalności sklepu
Nowoczesne systemy prowadzenia klienta to z jednej strony sposób na zapewnienie bezpieczeństwa zakupów w sklepie, a z drugiej jego funkcjonalności. Bramki wejściowe, przegrody czy stojaki na koszyki to podstawowe elementy wyposażenia, które pomagają regulować przepływ klientów czy zwiększyć atrakcyjność zakupów w danej przestrzeni handlowej. Które rozwiązania sprawdzają się szczególnie dobrze?
W czym mogą pomóc systemy prowadzenia klienta?
Tego rodzaju instalacje mogą znacząco wpłynąć na bezpieczeństwo na konkretnej powierzchni handlowej. Mamy świadomość, że sklepy i lokale usługowe różnią się od siebie rozkładem, ustawieniem wyposażenia czy towaru. Dlatego przygotowaliśmy uniwersalny system prowadzenia klienta, który znajdzie zastosowanie w pomieszczeniach różnego typu.
System ten określa drogę, którą klient powinien poruszać się po sklepie. Sklepy stosują różne układy rozmieszczenia alejek, regałów i towarów, w zależności od celu, jaki chcą zrealizować.
Jednym z przykładów jest popularny układ siatkowy, najczęściej spotykany w supermarketach. Klienci poruszają się tam między długimi regałami ułożonymi równolegle do siebie. Pomiędzy nimi tworzy się wyspy, na przykład z pieczywem lub ofertami promocyjnymi. To gwarancja maksymalnego zagospodarowania powierzchni i atrakcyjnej ekspozycji towaru. Właściwie zaprojektowany system wejścia/wyjścia skłania do pokonania odpowiednio zaprojektowanej trasy, a tym samym do pozostania w sklepie na dłużej. Klient, który znajduje się w sklepie, musi pokonać drogę wzdłuż regałów, aby trafić do wyjścia. Dzięki temu zwiększa się szansa na to, że zatrzyma się on przy towarze, który być może go zainteresuje.
Elementy zestawu można dowolnie układać w różne konfiguracje – dzięki temu można zamontować je właściwie wszędzie, gdzie będzie to konieczne. Proponowany w CWS system prowadzenia klienta to gwarancja m.in.:
- odpowiedniego zagospodarowania przestrzeni sklepowej,
- zwiększenia orientacji klientów w lokalu,
- prawidłowego przepływu klientów w sklepach samoobsługowych.
Warto zadbać o estetykę sklepu jako całości, dobierając do siebie pod względem stylu systemy prowadzenia klienta, blaty czy wózki sklepowe.
Jakie są nasze systemy prowadzenia klienta? Dbamy o dobrze przemyślane elementy
W skład systemów prowadzenia klienta mogą wchodzić różne produkty wyposażenia sklepów. My proponujemy praktyczny komplet, który można konfigurować według własnych potrzeb:
- bramki wejściowe mechaniczne i elektroniczne (wersje lewe lub prawe),
- bramki wejściowe młynki (lewe i prawe, z ogranicznikiem lub bez niego),
- słupki do przegród niskich,
- przegrody,
- stoliki do koszy – składają się z odpowiednich blatów oraz rur chromowanych łączonych mufami przejściowymi; stacjonarne bądź na kółkach (z hamulcem lub bez);
- liny jako łączniki między dwoma słupkami.
Wysokiej jakości obsługa w CWS
Pragniemy, aby każdy z naszych produktów spełniał oczekiwania, dlatego na bieżąco doskonalimy nasz system obsługi zamówień. Dla najwyższej satysfakcji zapewniamy rok gwarancji na każdy element wyposażenia zamówiony w CWS.
Zarówno dla stałych, jak i nowych klientów mamy przystępne oferty cenowe i gwarantujemy szybki czas realizacji zamówienia. Umożliwiamy płatność za sprzęt w ratach lub w ramach leasingu.
Centrum Wyposażenia Sklepów i Gastronomii oferuje elementy wyposażenia z wysokogatunkowej stali chromowanej. System prowadzenia klienta może być dowolnie modyfikowany i przystosowany do potrzeb nabywcy. Pomagamy wybrać optymalne rozwiązanie w korzystnej cenie.